Една от услугите на Овергаз за битови клиенти набира все по-голяма популярност – „отказ от хартиена фактура“. С нея потребителите на природен газ бързо, лесно и удобно могат да проверяват текущи и минали сметки. А с ползване на обновената платформа „Моят Овергаз“ имат достъп до още полезни функции 24/7.

Над 30% от битовите потребители на Овергаз се възползват от удобството да получават сметките си по електронен път. Всички те дават своя личен, допълнителен „зелен“ принос към опазването на околната среда. От началото на стартирането на услугата са спестени над 5 тона хартия или спасяването на повече от 90 дървета от изсичане. Така, лист по лист, спасиха цяла гора и продължават 🙂

imgpsh_fullsize

През 2017 г. отказалите се от хартиени сметки са с 30% повече в сравнение с 2016 г.

В края на миналата година, хората, които избраха услугата електронна фактура бяха включени в специална томбола. Най-активни бяха потребителите на природен газ в София, а късметлийката от Монтана обявихме във нашата Фейсбук страница.

Битовите потребители на Овергаз, които все още не са активирали услугата могат да го направят в периода 15.01.2018 г. и 11.02.2018 г. на платформата „Моят Овергаз“. Всяка седмица 10 от тях ще спечелят по един двоен билет за филм по избор в кината от веригата Cinema City.

Имате въпроси относно услугата? Свържете се с нас на gas@overgas.bg или националния информационен телефон 0700 11 110.