За трета поредна година мобилни клиентски центрове на Овергаз са разположени в големи търговски центрове в София. От 25 септември 2019 година до 6 януари 2020 година в мол „Парадайс“ и в „Ринг“ мол наши колеги ще консултират желаещите да газифицират домовете си.
Традиционно през по-студените месеци от годината се наблюдава засилен интерес към услугите на Овергаз в сферата на газификацията. Ето защо това е периодът, в който търсим начини да бъдем още по-близо до хората и да отговорим на въпросите, касаещи енергийните им нужди.
Владислав Корчев, Заместник-мениджър „Битови клиенти“ в „Овергаз Мрежи“, разказа повече за предстоящата кампания в столицата:
„Мобилните ни клиентски центрове са разположени в двата най-големи мола. Хубаво е да се знае, че самите търговски центрове също са наши клиенти и използват природен газ за нуждите си.
Желанието ни с настоящата инициатива е да бъдем до нашата активна група – младите хора, да ги облекчим във вземането на решение, като им предоставим цялата необходима информация за газификацията на място, което посещават често. Освен това, в кварталите, в които се намират моловете в момента тече активна газификация – това са „Кръстова вада“, „Витоша“, „Манастирски ливади“, частично и „Лозенец“. Наскоро там построихме трасе по ул. „Козяк“ и ул. „Богатица“, така че очакваме и жителите оттам да се обърнат към нас.
В изнесените офиси се извършват всички услуги, които предоставяме в стационарните клиентски центрове на Овергаз – смяна на партиди, сключване на споразумения, активиране и деактивиране на услуги, присъединяване на нови клиенти, приемане на заявления, сключване на споразумения за равни месечни вноски, консултации за газови уреди, документи по програма Desiree и др.
Без значение за кой адрес в София и околностите става въпрос, клиентите могат да донесат необходимата техническа документация, а ние ще я придвижим към регионалните сервизни центрове. Също така, при необходимост от оглед на място за конкретен адрес, имаме възможност да насочим мобилните ни консултанти от „Овергаз Директ“, които да направят посещение и да изготвят цялостно предложение.“
Един от колегите, който ще обслужва новите изнесени центрове е Симеон Белчев, Експерт „Продажба на битови клиенти“ в клиентски център „Овча купел“. На въпроса какви запитвания най-често отправят към него хората той сподели следното:
„В момента представлявам Овергаз в изнесения център в мол „Парадайс“. Въпросите са разнообразни. Вчера например ме попитаха дали в Перник и района имаме мрежа.
Разликата с работата в клиентския център е такава, че там хората идват по препоръка от техни приятели или съседи и въпросите им са за конкретен имот, докато запитванията тук са по-общи. Постоянно поддържаме контакт с колегите в клиентските центрове и в случай че има казус, по който не може да реагираме веднага, отправяме запитване, за да бъдем максимално полезни, изчерпателни и коректни.
Празно поле: Имена
Празно поле: Електронен адрес
Празно поле: Коментар
Грешка: Код