С цел да поддържаме високо ниво на предлаганите услуги, всяка година провеждаме анкета сред нашите битови потребители, чрез която получаваме обратна връзка за това доколко оправдаваме очакванията им от гледна точка на обслужване и използване на природния газ.
Тазгодишното проучване за удовлетвореност на клиентите се фокусира върху области, свързани с наличните ни канали за комуникация, бързината и качество на решаване на различни казуси, както и удовлетвореност и степен на положителна промяна в следствие на газификацията.
Резултатите от анкетата ни показват, че средно 15% от битовите потребители на природен газ, част от мрежата на Овергаз,отопляват по-голяма площ след газификация на жилището. Най-голямо е увеличението в отопляваното пространство в градове от южната и източната лицензионни територии на Овергаз, сред които са градовете Асеновград, Пазарджик, Стара Загора, Ямбол, Нова Загора и др. Проверете дали до вашия дом има изградена газоразпределителна мрежа.
Най-честата употреба на природния газ в дома е за отопление на жилището, подгряване на вода и готвене. Почти 60% от битовите потребители на газ използват синьото гориво за бързо, икономично и здравословно приготвяне на храната у дома.
Най-висок процент от потребителите в Кюстендил, Монтана, Мездра и останалите градове от газоразпределителната мрежа в западна България използват природен газ за готвене – 70%. На отопление със синьото гориво в Северна България разчитат 99% от потребителите. Вижте какво количество вредни емисии и парникови газове спестиха потребителите на природен газ за първите 6 месеца на 2017 г.
Какъв енергоизточник са заменили клиентите на природен газ? 47% от потребителите са избрали синьото гориво пред електроенергията, 29% и 17% са предпочели ефективната енергия от газ пред твърдите горива дърва и въглища. Висок процент от газифицираните домакинства – 27% – обитават жилища, които са проектирани с готови газови инсталации, стандарт, който се среща често при новопостроените сгради.
Най-популярната услуга сред битовите потребители на природен газ е SMS известяване. Чрез нея всеки месец клиентите ни получават съобщение с точния размер на месечните си задължения. Следващата по популярност услуга е отказът от хартиена фактура. Така клиентите ни спестяват всеки месец ресурсите, необходими за отпечатването на сметките, като по този начин допълнително дават своя еко принос. Сметките, включително и минали, потребителите проверяват онлайн по всяко време чрез специално разработената ни платформа „Моят Овергаз“.
58% от битовите потребители са много доволни и препоръчват газификацията на всички свои приятели и познати като най-добрият енергоизточник за дома.
Използвате ли природен газ и доволни ли сте от промените във вашия начин на живот в следствие на използването на този ненергоизточник? Споделете ни в коментар под материала 🙂
Притежавам нов апартамент в София.Има изградена апартаментна газова инсталация.Мога ли да се възползвам от някои отстъпки,екстри при сключване на договор и консултации!До сградата има изградена връзка с газов доставчик!Моля за повече информация от Ваша страна!
Здравейте г-н Голев,
Можете да заявите безплатно посещение от мобилен консултант на Овергаз, като попълните формата на https://gas.overgas.bg/contacts/. Наш представител ще се свърже с Вас, за да уговорите посещение от негова страна в удобно за Вас време. Мобилният ни консултант ще Ви представи подробно възможностите за газификация на дома, както и текущите възможности за отстъпки.
Поздрави,
Екипът на Овергаз
Ваш редовен клиент съм над 10 години. Използвам допълнително споразумение за разсрочно плащане,което ми помага през зимните месеци, когато имам високи суми.
За съжаление тази година не бях уведомена за разсроченото плащане и срока за сключвне на допълнителното споразумение. Не получих и съобщение за фактурата за месец юли, където е отразена сумата за изравняване.
МНОГО БЯХ РАЗОЧАРОВАНА КОГАТО МИ КАЗАХА, ЧЕ НЕ МОГА ДА СКЛЮЧА НОВО ДОПЪЛНИТЕЛНО СПОРАЗУМЕНИЕ.
ВСЕ ПАК ВИЕ СТЕ ТЕЗИ, КОИТО ТРЯБВА ДА УВЕДОМЯВАТ СВОИТЕ ДОБРИ КЛИЕНТИ ЗА НАСТЪПИЛИ СРОКОВЕ, КАКТО СТЕ ГО ПРАВИЛИ ДО СЕГА.
БИХ ЖЕЛАЛА ДА НАМЕРИТЕ НЯКАКВО РЕШЕНИЕ И ДА МИ ДАДЕТЕ ВЪЗМОЖНОСТ ДА СИ ПЛАЩАМ РАЗСРОЧЕНО.
С уважение Цолова
22.08.2017г. Русе
Здравейте госпожо Цолова,
Благодарим за споделеното мнение. Съжаляваме, че не сте успяла да активирате услугата в срок. Молим да се свържете с нас на 0700 11 110, за да проверим дали е възможно и как да заплащате сметките си на равни месечни вноски.
Поздрави,
Екипът на Овергаз