Доволните клиенти са най-добрата визитна картичка на всяка компания. Затова всяка година измерваме нивата на „доволност”, за да сме сигурни, че продължаваме да покриваме високите изисквания на нашите клиенти.

В периода юли-септември 2014 г. проведохме традиционното проучване за удовлетвореността на нашите клиенти за миналата, 2014 г. В анкетата се включиха клиенти на Овергаз от цялата страна, които споделиха с нас мнението си за нашите продукти и услуги.

Резултатите от проучването ни показват, че 77% от клиентите ни са препоръчвали газификацията на роднина, близък или приятел. В сравнение с проведеното през 2013 г. проучване, делът на доволните ни клиенти, препоръчващи газификацията, се е увеличил с 5%. Радваме се, че все повече хора разбират какво удобство е използването на природен газ и го споделят с останалите 🙂

Prouchvane za udovletvorenost_Overgas_1

Енергоизточникът, използван за отопление и подгряване на водата преди преминаването на природен газ, е един от най-интересните въпроси в проучването. Оказва се, че 62% от домакинствата са използвали електричество преди да преминат на по-евтиния и ефективен природен газ. Най-голям процент на отказалите се от електричество за сметка на синьото гориво домакинства са от района на столицата – цели 67% от клиентите на Софиягаз са заменили електроенергията с природен газ. Твърдите горива – дърва и въглища – са следващите в класацията за предишен енергоизточник със съответно 19% и 9%. Процентите са логични, като се има предвид високата цена на електроенергията, липсата на комфорт и удобство при използването на твърди горива и фактът, че все повече хора търсят начини да заменят традиционните енергоизточници с по-евтини, по-ефективни и по-екологични. А Вие какъв енергоизточник използвате?

Prouchvane za udovletvorenost_Overgas_2

Интересен извод в следствие на проучването е, че благодарение на газификацията 66% от клиентите ни отопляват по-голяма площ, отколкото преди. За 42% от тях сметките са дори по-ниски, а за 24% – без промяна (въпреки по-голямото отопляемо пространство). Вече няма нужда цялото семейство да обитава само една стая през зимата, което, вярваме ще се съгласите, никак не е приятно 🙂

Класацията на най-популярните ни услуги остава непроменена – sms известяването е най-предпочитаната допълнителна услуга сред клиентите на Овергаз, следвана от „Електронна сметка”, „Плащане на равни месечни вноски” и „Самоотчет”. Най-голям брой клиенти използват услугата „Плащане на равни месечни вноски” в Овергаз Запад, докато клиентите на Софиягаз са първенци по използване на „зелена” фактура – услугата ни „електронна сметка”. Повече за допълнителните ни услуги можете да разберете тук и тук.

Prouchvane za udovletvorenost_Overgas_3

Кои от нашите допълнителни услуги ползвате и имате ли фаворит?

 

Ще се радваме да чуем Вашето мнение за нашите продукти и услуги в коментар към тази публикация 🙂