Знаете ли, че всеки месец над 10 000 битови клиенти на Овергаз не получават хартиени сметки? Причината е, че всички те са избрали далеч по-удобния и екологичен начин да получават месечните си фактури за природен газ – услугата ни „Електронна сметка“. Само за 2015 година интересът към възможностите за онлайн проверка на сметките се е увеличил 7 пъти!

Днес ще ви разкажем повече за услугата, защо и как да се възползвате от нея.

green-home-office

Какво е електронна сметка?

Лесен, модерен и екологичен начин да получавате информация за месечните си задължения за природен газ чрез портала „Моят Овергаз“. Вече не е нужно да трупате купчини стари фактури с години – с услугата „електронна сметка“ имате достъп до цялата история на вашето потребление и сметки 24 часа в денонощието.

Как да активирам услугата електронна сметка?

Лесно – трябва само да подпишете Допълнително споразумение към Общи условия за продажба на природен газ на потребители за битови нужди за безплатно предоставяне на услугата „Електронна сметка за потребен природен газ”. Заявяването на услугата можете да направите:

  • В Клиентски център на Овергаз – просто изберете най-удобния за вас тук.
  • На електронен адрес gas@overgas.bg;
  • На информационен телефон 0700 11 110.

Какво печеля ако се откажа от получаване на хартиена фактура?

Всъщност печелим всички J От стартирането на услугата през 2009 до момента с дружните усилия нашите клиенти са спасили от изсичане близо 20 дървета – една малка гора, която оставяме не само за нас, но и за нашите деца.

Освен това използването на електронна сметка вместо хартиена фактура е много по-:

√ Удобно: имате достъп до всичките си сметки 24 часа в денонощието чрез портала „Моят Овергаз”.

√ Сигурно: достъпът до „Моят Овергаз” е защитен с потребителско име и парола – така личните ви данни са защитени.

√ Бързо: получавате ВЕДНАГА достъп до сметката си за природен газ, не е нужно да чакате доставката й.

 

Имате нужда от допълнителна информация за услугата? Попитайте нашите консултанти при следващото си посещение в Клиентски център.