Все повече клиенти на „Овергаз“ ползват услугите на електронния портал „Моят Овергаз“ – единственото място в интернет, което осигурява надеждна, достоверна и прецизна информация за всеки потребител на най-голямото газоразпределително дружество в България. Така вече над 49 000 наши клиенти получават достъп до своите месечни фактури, като могат да проследяват плащанията хронологично назад, както и да активират с един „клик“ допълнителни функции. Това е естествен избор за всички, които харесват удобствата на съвременните дигитални услуги и предимствата на дигиталната икономика като цяло. Нещо повече, ако изберете модерната услуга на портала „Моят Овергаз“, в съчетание с отказа от хартиена фактура, вие правите най-рационалния и екологичен избор, като пестите хартия и природни ресурси.
МОЯТ ОВЕРГАЗ е този портал, който по всяко време дава отговор на два важни въпроса – колко природен газ потребявате и каква е месечната ви сметка. Порталът е с модерна визия и предлага на потребителите няколко важни функции. От платформата клиентите на „Овергаз“ получават информация за потреблението си, отчети, текущи и минали задължения. Съществува опцията за активиране на допълнителни услуги като „SMS известяване“ и „Самоотчет“.
Още през 2017 година към портала бяха добавени важни функции с цел да се осигури по-голямо удобство за клиентите:
- • Показване на тарифи към договор;
- • Показване на графика на потребление спрямо средните месечни температури;
- • Информационна страница с начините на плащане;
- • Добавен е филтър по имот – в случай че един клиент има нужда да провери детайлите за повече от едно жилище.
Ако искате и вие да ползвате удобствата, които предлага „Моят Овергаз“, може по всяко време да се регистрирате на този линк. Ако имате въпроси, винаги сме на разположение на нашия национален телефон 0700 11 110.
Празно поле: Имена
Празно поле: Електронен адрес
Празно поле: Коментар
Грешка: Код