От подаването на Заявление за присъединяване, до изготвянето на персонална оферта и пълно съдейства по време на процеса по газификация на дома, ние винаги се стремим да предлагаме услуги с най-високо качество. От традиционното проучване за клиентска удовлетвореност, разбираме кои са любимите ви услуги, колко по-голям площ отоплявате след преминаването си на природен газ. За да сме сигурни обаче, че работата ни отговаря на очакванията на нашите клиенти; за да ставаме все по-добри, в това, което правим, решихме да ви предоставим допълнителен начин да ни споделите – доволни ли сте или какво можем да подобрим от използването на природен газ в дома си? Вие сте на ход!
На страницата https://gas.overgas.bg/your-voice/ всеки потребител на природен газ може да даде своята оценка за използването на природен газ – отлично, добро или лошо. В допълнение на тази обратна връзка можете да предоставите и по-подробна информация в текст и снимка.
От една година съм потребител и съм с отлични впечетления от целия сьстав на дружеството-клона в Г,О-ца /от офиса и поддръжката/
Благодарим за обратната връзка, господин Влаев! Можете да ни разкажете повече, като попълните формата на https://gas.overgas.bg/your-voice/.
Поздрави,
Екипът на Овергаз
До къде стигна желанието на живущите на ул. „Войводина могила“ в участъка от моста на минералната вода до моста – излаз от улицата на бул. „Цар Борис“ /не мога да цитирам точните номера на къщите/ за присъединяване към мрежата? Мойта подадена молба във ваш офис – Бояна / за „Войводина могила“ 110/, както и на съседите ми е от няколко месеца.
Очаквам вашият отговор.
Поздрави,
Бойка Иванова
Здравейте,
Можете да проверите актуалния статус на подадено заявление за присъединяване в клиентския център, в който сте го попълнила.
Поздрави,
Екипът на Овергаз
до кога трябва да се обаждам на клиентския телефон , за да си получа фактурите.
абонати сме от 2009 г. и освен безбожната цена сме доволни. Ако се оправите и с доставката на фактурите…
Здравейте,
Ако имате проблем с получаването на фактурите можете да заявите получаването им препоръчано на gas@overgas.bg или да използвате Моят Овергаз – https://my.overgas.bg/. Ще се радваме да споделите повече за удобството от използването на природен газ на https://gas.overgas.bg/your-voice/.
Поздрави,
Екипът на Овергаз
Защо такса присъединяване и цената на газта в Горна Оряховица е двойно повече от Севлиево
Здравейте,
Севлиево не е част от лицензионната територия на Овергаз. Местното газоразпределително дружество определя и съгласува с КЕВР тези цени, на базата на множество фактори. Сред тях обаче не са цените в други територии.
Поздрави,
Екипът на Овергаз
Здравейте,
защо в центровете Ви няма печат за де се издаде фактура с подпис и печат?Необходима ми е такава фактура и от Драгалевци ме насочиха да се обадя в главния офис.Обадих се и ми отговориха че ще ми я изпратят по куриер за моя сметка,съгласих се, но вече две седмици не я получавам въпреки че се обаждах още два пъти.Отговорът беше изпратена е но не ми отговориха по кой куриер е изпратена. Това е пълна безотговорност.Фактурите Ви нямат нито баркод нето подпис и печат.Разочарована съм от обслужването Ви!
Здравейте,
Фактурите ни съдържат всички необходими и изисквани по закон реквизити. Въпреки това се извиняваме за липсата на обратна връзка. Наш представител ще се свърже с Вас възможно най-скоро на имейла, който сет оставила тук, за да уточните получаването на документа.
Поздрави,
Екипът на Оврегаз
Живея в кв.Овча купел ул знародно хоро 1 и все още не сме си вкарали газ,но аз мисля,че това е най-добрият начин за отопление,както и за ползване на газта в домакинството .Имам наблюдение тъй като сестра ми живее в Божурище и позва газ вече 15 години.Надявам се до края на годината да успееме да се включиме и ние.
Здравейте,
Така е, природният газ наистина е един от най-добрите начини за отопление на жилището. Ще се радваме сестра Ви да сподели повече за използването на природен газ на https://gas.overgas.bg/your-voice/. На Ваше разположение сме и в случай, че имате нужда от съдействие за процеса по газификация.
Поздрави,
Екипът на Овергаз
В Бургас от няколко години искаме да газифицират сградата, най-близката точка е на 20м. За съжаление трябвало да заплатим 3500лв.
Здравейте,
Ако сте подали Заявление за присъединяване можете да проследите статуса му/ дали има промяна в ситацията и ще можете да потребявате природен газ без да е необходимо да заплащате такса за предсрочно присъединяване в най-близкия до Вас клиентски център – https://gas.overgas.bg/contacts/.
Поздрави,
Екипът на Овергаз
Не става въпрос за предсрочно присъединяване а такса за изграждане на трасе за газификацията на сградата, което трябвало да заплатя за моя сметка.
Под „предсрочно присъединяване“ се разбира разширяването и изграждането на мрежата извън инвестиционните планове на дружеството и в случаите, когато това не е икономически изгодно. В случай, че ситуацията се промени, нашите консултанти със сигурност ще се свържат с Вас, за да ви уведомят.
Поздрави,
Екипът на Овергаз
Празно поле: Имена
Празно поле: Електронен адрес
Празно поле: Коментар
Грешка: Код