Уважаеми клиенти,

С цел повишаване на качеството на услугите, които Ви предоставяме, от 19 до 22 септември 2014год. включително, ще бъде извършена замяна на текущата информационна система за Обслужване.

В този период клиентите, използващи услугите на Овергаз в цялата страна, няма да могат да извършват плащания по задълженията си. За същото време няма да се начисляват неустойки върху незаплатените суми.

Нашите екипи са винаги на Ваше разположение и са готови да Ви съдействат, да предоставят повече информация и да отговорят на всички възникнали въпроси на Националния информационен телефон 0700 11 110 и на електронен адрес [email protected].

Молим да ни извините за причинените неудобства, като се надяваме, че с бъдещата система качеството на услугите ще бъдат подобрени.

С уважение,

Отдел „Обслужване на клиенти“
Овергаз Инк.