Всеки месец над 8000 наши клиенти получават сметките си за природен газ в електронен вид. Услугата, която е достъпна за всички битови клиенти на Овергаз, се радва на все по-голям интерес от страна на потребителите. С използването на „електронна сметка” клиентите на компанията си осигуряват лесен и сигурен достъп до информацията за месечните си битови задължения.

Отказът от хартиена фактура е не само удобство, но и внимание към природата, за чието съхранение и опазване сме отговорни всички ние. Ако все още сте от хората, които смятат, че малките жестове нямат значение, вижте какво постигнаха нашите клиенти, използвайки услугата „Електронна сметка”!

42 кг. – толкова хартия спестяват всеки месец клиентите на Овергаз, които са се отказали от получаването на хартиена фактура. Само заради това, че не използват печатни сметки, след 2 години те, ще спасят една малка гора.

1340 кг. – общото количество спестена хартия от началото на стартирането на услугата през 2009 г.

17 дървета+толкова са дърветата, които са оцелели, благодарение на отговорното отношение към природата на нашите клиенти, използващи услугата „Електронна сметка” от 2009 г.

И продължаваме 🙂 Всяка година над 15% от клиентите ни се отказват от хартиена фактура, а в последната ни кампания част от потребителите, които избраха по-чисто бъдеще за себе си и своето семейство спечелиха и ваучери за природен газ, с които покриха част от месечните си задължения.

Отказът от хартиена фактура и активирането на услугата „Електронна сметка” става бързо и лесно. Нужно е само да подпишете Допълнително споразумение към Общи условия за продажба на природен газ на потребители за битови нужди за безплатно предоставяне на услугата „Електронна сметка за потребен природен газ”. Можете да заявите желанието си за отказ от хартиена фактура по един от следните начини:

  • В Клиентски център на газоразпределителното дружество – адреси, телефони и работно време можете да видите тук.
  • На електронен адрес [email protected];
  • От корпоративния сайт на компанията www.overgas.bg;
  • На информационен телефон 0700 11 110.

След активиране на услугата всеки месец на посочен от вас електронен адрес ще получавате електронна сметка за месечните си битови задължения.

 

Ще се радваме да се присъедините към каузата ни за един по-зелен свят и по-чиста околна среда. 🙂