Уважаеми клиенти,

Бихме желали да Ви уведомим, че с цел непрекъснато повишаване на качеството на услугите, които Ви предоставяме, ще извършим замяна на текущата информационна система за Обслужване на клиенти и издаване на фактури през месец септември 2014. Създадена специално за Вас, с нейна помощ нашите екипи ще бъдат винаги на Ваше разположение и ще отговорят по оптимален начин на нуждите Ви.

През периода на внедряване на система, държим да ви информираме, че е възможно да възникнат кратки смущения с услугите на Овергаз. Молим да ни извините за причинените неудобства при евентуални временни затруднения при работа Ви с нас. Промяната в информационната система е с цел, подобряване на качеството на услугите.

Нашите екипи са винаги на Ваше разположение и са готови да Ви съдействат, да предоставят повече информация и да отговорят на всички възникнали въпроси на Националния информационен телефон 0700 11 110 и на посочения по-горе електронен адрес.

 

С уважение,

Отдел „Обслужване на клиенти”
Овергаз