От края на ноември 2017 г. клиентският портал „Моят Овергаз“ е с нова, по-модерна и свежа визия и вече предлага на потребителите няколко нови функции.

От платформата, изработена с последната версия на Liferay, клиентите на Овергаз ще продължат да получават информация за потреблението си, отчети, текущи и минали задължения. Запазена е и опцията за активиране на допълнителни услуги като SMS известяване и Самоотчет.

С новия облик на „Моят Овергаз“ идват и някои промени, които целят да улеснят и предоставят допълнително информация на клиентите на Овергаз. Сред тях са:

  • Показване на тарифи към договор;
  • Показване на графика на потребление спрямо средно месечните температури;
  • Информационна страница с начините на плащане;
  • Добавен е филтър по имот.

Новосъздадената потребителска роля „Овергаз Мениджър“ улеснява достъпът до клиентските профили и извършването на промени по профилните данни и услуги към договори.

Моят Овергаз с обновена визия

В лентата с контактна информация потребителите на природен газ вече ще могат да изпратят директно съобщение от платформата към екип „Обслужване на клиенти“.

Нововъденията в „Моят Овергаз“ са началото на модернизирането на електронните услуги за газифицираните клиенти на Овергаз.

 

Съвсем скоро предстоят още изненади за най-активните потребители на платформата, затова ако все още нямате регистрация препоръчваме да си направите. Става бързо и лесно от този линк.