От края на ноември 2017 г. клиентският портал „Моят Овергаз“ е с нова, по-модерна и свежа визия и вече предлага на потребителите няколко нови функции.
От платформата, изработена с последната версия на Liferay, клиентите на Овергаз ще продължат да получават информация за потреблението си, отчети, текущи и минали задължения. Запазена е и опцията за активиране на допълнителни услуги като SMS известяване и Самоотчет.
С новия облик на „Моят Овергаз“ идват и някои промени, които целят да улеснят и предоставят допълнително информация на клиентите на Овергаз. Сред тях са:
- Показване на тарифи към договор;
- Показване на графика на потребление спрямо средно месечните температури;
- Информационна страница с начините на плащане;
- Добавен е филтър по имот.
Новосъздадената потребителска роля „Овергаз Мениджър“ улеснява достъпът до клиентските профили и извършването на промени по профилните данни и услуги към договори.
В лентата с контактна информация потребителите на природен газ вече ще могат да изпратят директно съобщение от платформата към екип „Обслужване на клиенти“.
Нововъденията в „Моят Овергаз“ са началото на модернизирането на електронните услуги за газифицираните клиенти на Овергаз.
Съвсем скоро предстоят още изненади за най-активните потребители на платформата, затова ако все още нямате регистрация препоръчваме да си направите. Става бързо и лесно от този линк.
Празно поле: Имена
Празно поле: Електронен адрес
Празно поле: Коментар
Грешка: Код