От края на ноември 2017 г. клиентският портал „Моят Овергаз“ е с нова, по-модерна и свежа визия и вече предлага на потребителите няколко нови функции.
От платформата, изработена с последната версия на Liferay, клиентите на Овергаз ще продължат да получават информация за потреблението си, отчети, текущи и минали задължения. Запазена е и опцията за активиране на допълнителни услуги като SMS известяване и Самоотчет.
С новия облик на „Моят Овергаз“ идват и някои промени, които целят да улеснят и предоставят допълнително информация на клиентите на Овергаз. Сред тях са:
- Показване на тарифи към договор;
- Показване на графика на потребление спрямо средно месечните температури;
- Информационна страница с начините на плащане;
- Добавен е филтър по имот.
Новосъздадената потребителска роля „Овергаз Мениджър“ улеснява достъпът до клиентските профили и извършването на промени по профилните данни и услуги към договори.
В лентата с контактна информация потребителите на природен газ вече ще могат да изпратят директно съобщение от платформата към екип „Обслужване на клиенти“.
Нововъденията в „Моят Овергаз“ са началото на модернизирането на електронните услуги за газифицираните клиенти на Овергаз.
Съвсем скоро предстоят още изненади за най-активните потребители на платформата, затова ако все още нямате регистрация препоръчваме да си направите. Става бързо и лесно от този линк.
Възможно ли е да ми направите акаунт във ваща система
Благодаря Ви предварително
Здравейте,
Регистрация за „Моят Овергаз“ можете да направите от тук: https://my.overgas.bg/web/guest/register. На разположение сме в случай, че имате нужда от съдействие.
Поздрави,
Екипът на Овергаз
Кога ще бъде активно менюто „Потребление“?
Здравейте,
Менюто вече е активно. Какво се случва, когато се опитате да видите информацията в него?
Поздрави,
Екипът на Овергаз
Здавейте,
Не знам дали ви е известно но в моменте регистрацията на https://my.overgas.bg/web/guest/register не работи. Със Chrome, Firefox, Edge успеха е нулев докато с IE успях да стигна до послената (предполагам) стъпка където трябва да си въведа потребителско име, но не успешно.
Здравейте,
Благодарим, че се свързахте с нас. Съжаляваме, че не сте успял да се регистрирате. Можете ли да ни изпратите скрийн шот на екрана, когато опитвате през някой от браузерите – например Mozilla – на gas@overgas.bg?
Поздрави,
Екипът на Овергаз
Здравейте,
В новата система от падащото меню ми излиза само един абонаментен номер при положение че имам два. Как мога да видя фактурата и за другият?
Здравейте,
Трябва да направите нова регистрация за другия абонатен номер с друг имейл. Системата не поддържа няколко сметки на един имейл, което е направено с цел по-голяма сигурност на информацията.
Поздарив,
Екипът на Овергаз
Направих многократни опити за регистрация ,но се оказаха неуспешни . След въвеждане на посочените данни се изписва “потребителят не е намерен“ .
Здравейте,
Ако не сте се регистрирал до момента, трябва да използвате линка тук https://my.overgas.bg/web/guest/register. Ако вече имате регистрация, но имате проблем с влизането в портала, опитайте със „Забравена парола“.
Поздрави,
Екипът на Овергаз
Здравейте,
Опитвам се от известно време да вляза в профила си за да видя какво е потреблението ми, но системата не ме допуска.
Миналата година имах същия проблем, направих нова регистрация, но този път не ми позволява това.
Пробвах и с забравена парола, но пише че заявката не може да бъде изпълнена???!!!
Здравейте,
Бихте ли изпратила на gas@overgas.bg имейлът, с който се опитвате да влезете в системата, но получавате тази решка?
Поздрави,
Екипът на Овергаз
Здравейте,
Втори месец опитвам да подам самоотчет, но не успявам!
Бихте ли ми помогнали?
Благодаря Ви предварително.
Здравейте,
Разбира се. Молим да се свържете с нас на gas@overgas.bg, за да Ви съдействаме.
Поздрави,
Екипът на Овергаз
Здравейте,
от една седмица нямаме достъп до „Моят овергаз“,за да си видим фактурите.
Пише, че връзката ни е неповерителна и дава грешка.
Здравейте,
Причината е във Вашия браузер, а не в платформата. Опитайте да го актуализирате, като инсталирате последната версия.
Поздрави,
Екипът на Овергаз
Здравейте.
Защо не мога да отворя и изтегля фактурата за потребление.
Здравейте,
Свържете се с нас на 0700 11 110 или gas@overgas.bg, за да съдействаме.
Поздрави,
Екипът на Овергаз
Здравейте,
Писах ви веднъж и не получих отговор за проблема.Става въпрос за новата визия на my overgas.Много е удобно да си попълвам данните за самоотчет.
Но!Смениха ми разходомера и тази
„Нова визия“ не ми приема данните от новия разходомер.Е,кой се грижи
за този сайт?Кога ще ме улесните наистина и ще поставите данните от м.Юни например? Абонатния ми номер е:
1720000517
Ще чакам решение на проблема.
С уважение,Димитров.
Здравейте,
Колегите от кол център ще се свържат с Вас за съдействие.
Поздрави,
Екипът на Овергаз
От 1 месец се опитвам да вляза в „моят овергаз“ от най-различни браузъри и устройства,и всеки път отговора е „потребителя не е намерен,“. След няколко дни ще трябва да се въвеждат данните от самоотчета и се чудя как ще се случи?! Някаква идея?
Здравейте,
Използвайте опцията „Забравена парола“ и се уверете, че версията на браузъра Ви е актуална. На разположение сме, ако отново имате проблем.
Поздрави,
Екипът на Овергаз
Вие подигравате ли се с мен?!Не мисля,че е редно за всяко влизане в сайта ви да се налага да сменям парола!Днес историята се повтаря със същия резултат: „потребителят не е намерен“.Ами размърдайте ги най-накрая тия системни администратори,ако не стават-сменете ги,ама да тръгнат нещата.Ако трябва,върнете старата версия на сайта,поне имаше нещо работещо.Само вие и МТел останахте с такова отношение към клиентите си.Вярно,у вас ножа,у вас хляба,ама хайде да имаме малко взаимно уважение?
Изключително бъгава платформа, регистрацията Ок, след това реших да активирам СМС известяване на нов номер , зададох го и получих мейл потвърждение ,че ще получавам занапред известия на стария номер ,който беше до преди промяната, Днес реших да се логна и проверя но системата така и не ме допуска .. 3 браузъра, няколко смени на пароли и винаги „Потребителят не е намерен.“ между другото в момента на смяна на парола страницата линква към https://my.overgas.bg/group/guest/error но въпреки това получавам емейл ,че паролата е променена успешно, не че има някакъв ефект де,
Здравейте,
може ли да ни изпратите мейл на gas@overgas.bg или да се обадите на Националния телефон за обслужвване на клиенти 0700 11 110 и да опишете ситуацията, за да може колегите от „Обслужване на клиенти“ да Ви съдействат до отсраняване на проблема.
Поздрави,
Екипът на Овергаз
Празно поле: Имена
Празно поле: Електронен адрес
Празно поле: Коментар
Грешка: Код